2014. október 3., péntek

Chapter Eight - Fall

Sziasztok! Meghoztam az új részt. Remélem tetszeni fog és kapok néhány kommentet is!
Jó olvasást!

 2011.06.14.
 Egyre beljebb tolt a szobában, majd becsapta maga mögött az ajtót, de ajkaink egy pillanatra sem váltak el egymástól. Gyengéden az ágyra döntött. Fölém mászva fejem mellett támaszkodott kezeivel. Kezeimmel megszabadítottam pólójától és felsőtestét kezdtem csodálni. Hirtelen fordított helyzetünkön, így a csípőjére kerültem. 
 Újra egy csókot leheltem ajkaira és kicsit meghúzva azt elhajoltam. Ajkaiba harapva mosolyodott el. Arcomat nyakába fúrva gyengéd puszikkal kezdtem elhalmozni. Tristan egy könnyed mozdulattal húzta le rólam pólómat, majd nadrágom gombjával kezdett játszadozni. Hamar kikapcsolta, majd az ő segítségével lerúgdostam magamról nadrágomat. Végig éreztem magamon égető tekintetét, ami késsé zavarba hozott. Ujjaimat végighúztam felsőtestén, majd lassan, kínzó mozdulatokkal húztam le róla farmerját, majd visszaültem csípőjére, amire kicsit felmordult. Pimasz mosolyt húztam arcomra, majd mellkasától lejjebb haladva kezdtem apró puszikkal ajándékozni.  
- Na, jó eddig bírtam. - sóhajtott fel, majd maga alá fektetve kikapcsolta melltartómat ésa falnak dobta. A hirtelen mozdulattal, azonnal mellkasomra kaptam kezeimet. - Miért vagy ilyen szégyenlős. Gyönyörű vagy. - húzta le kezeimet, majd végig nézett rajtam. Éreztem, hogy kipirul az arcom. Nyakába fonva kezeim közelebb húztam egy újabb csókért. Hevesen csókolt közben az egyetlen ruhadarabra vezette ujjait  ami rajtam volt. Az anyagon keresztül kezdett simogatni. Belesóhajtottam csókunkba. Számról nyakamra, majd melleimre tért és csókolgatott, ahol csak ért. Fejemet hátra hajtva, lehunytam szemeimet. Lehúzta rólam bugyimat, majd tovább kezdett simogatni. Felhúztam magamhoz.
- Ne szórakozz! Téged akarlak! - mondtam komolyan, mire egy kaján vigyor jelent meg arcán. Lehúztam róla boxerjét, majd párszor végighúzta kezét a már ágaskodó férfiasságán, majd kérdőn rám pillantott. Nagyot nyeltem és bólintottam egy aprót jelezve, hogy készen állok. Lassan belém vezette magát, mire számat egy apró sikoly hagyta el. Egy kicsit fájt. Gyorsan ajkamba haraptam, hogy elfojtsam sikolyaimat. Aggódva nézett fel rám, de csak közelebb húztam magamhoz és gyengéden megcsókoltam. Lassan kezdett mozogni bennem és halk zihálásba kezdtünk. Homlokát kulcscsontomnak döntötte és így diktálta az ütemet. 
- Tristan.. - szorítottam meg a lepedőt. Csípőm akaratlanul is felemelkedett. Tristan a combjaimat szorította. Egyre mélyebbre lökött, de közben le is lassult. Kezeimmel most hátánál fogva próbáltam még ennél is közelebb húzni magamhoz. Hamar csúcsra próbáltam juttatni, feltételezem, már ő is közel járt hozzá.  - Még egy kicsit tarts ki. - leheltem, zihálva nyakába. Válaszul csak újra összeforrasztotta ajkainkat. Minden lökésnél egyre beljebb mélyesztettem körmeimet a hátába. Éreztem, hogy már közel vagyok a csúcshoz.  Még egy utolsó lendülettel, teljes erővel tolta belém magát és egyszerre adtuk át magunkat annak a felemelő érzésnek, ő egy férfias morgás, míg én egy nagyobb sikoly kíséretében. Tristan nyakamba temette arcát.
- Azt  a kurva. - jegyezte meg "óvatosan". Mellém fekszik, majd azonnal karjaiba von és egy puszit nyom hajamba. Halványan elmosolyodok. Lassan rendeződik el lélegzetvételünk. Arcomra levakarhatatlan mosoly ült ki. A tökéletes csendben feküdtünk, majd ezt a varázslatos nyugalmat egy ajtócsapódás zavarja meg. Szemeim kikerekednek, majd hirtelen felülök az ágyban, magamra húzva a takarómat.
- Azt hiszem menned kéne. - mondom hátranézve, de Tristan már pólójába bújik ekkor. Csőnadrágját felrángatja magára, majd még gyorsan az ágyra térdelve megcsókol, közben kezét végigvezetve meztelen gerincemen, amitől kirázott a hideg. Arcát egyik kezembe vezettem, majd csókunk végén keze után nyúltam és a magamra tekert lepedővel az ágyra állok. Meglepődve pillant vissza rám. Kezeimet vállára támasztom, míg ő teljes testével felém fordul és derekamnál fogva, megforgatva levesz az ágyról. 
- Mi az? - néz a szemeimbe.
- Nem akarom, hogy itt hagyj. - hajtom le a fejem. Édesen elmosolyodik. Egy utolsó csókot ad homlokomra, majd sietve kimegy a szobából. Egy percig még fagyottan állok a szobában. Összeszorítva szemeimet visszatérek a való világba és ruháimat összekapkodva, bedugom az ágy alá. Az alsóneműm, már úgy is használhatatlan és nem az utcai ruháimba szeretnék aludni. A szekrényéhez siettem és kivettem egy boxert elsősorban. Aztán az első kezembe akadt kosaras nadrágját remélve, hogy épp nem fog leesni rólam. Végül egy azték mintás, fekete-fehér pólót vettem ki. Imádom ezt a pólóját Tristannek. Gyorsan kapkodtam fel magamra a ruhákat és az ágyat is szépen rendbe raktam. Hajamat kifésültem és mintha mi sem történt volna, a matracra ültem. 
- Szia kicsim. - jött be anya pár perc múlva a szobába.
- Szia. - mondtam. Kicsit nehezen vettem a levegőt.
- Te meg mit csinálsz? - ráncolta össze szemöldökét. Ijedten kapta körbe tekintetem a szobában, hogy mire gondolhat.
- Én semmit. Mit csinálnék? Csak tv-zek. - "értetlenkedtem"
- Hát azt értem, hogy nézed a tvt, de nem akarod esetleg bekapcsolni? - nevetett. Nevetve kaptam a fejemhez. Hogy lehetek ennyire hülye? 
- Csak elgondolkodtam. - mentettem gyorsan a helyzetet. Még végigsimított egyszer hátamon, majd "Jó éjt" kívánva ott hagyott.


1 megjegyzés:

  1. Szia! Vár nálam egy kis meglepetés!:) http://szeressmiglehet.blogspot.hu/2014/11/elso-dijam_1.html

    VálaszTörlés